W poszukiwaniu swojej artystycznej drogi wiele eksperymentowałam. Wypadkowa tych prób nie mogła być jednoznaczna i prosta. Owocem wielu lat pracy jest sztuka mocno ukierunkowana na wrażliwość estetyczną i z podobnej wrażliwości i emocjonalności wynikająca. Specyfika prac umożliwia ich odbiór również poza poziomem na codzień używanych zmysłów. Skłania do uwolnienia emocji, bo źródłem inspiracji przy ich powstawaniu są również emocje i nastroje, co czyni je emocjonalnie osobistymi. W taki właśnie sposób powstają obrazy z serii abstrakcji geometrycznych, które traktuję jako swego rodzaju zapiski, zapiski - na dużym formacie, mocno energetyzujące, gdzie energia przekazywana jest w kolorze i powtarzającym się rytmie. Wspólną cechą geometrycznych abstrakcji są prostokąty, różnych rozmiarów, różnej ostrości – raz bardziej zamglone, innym razem wyraziste. Na bazie figur geometrycznych przeprowadzam swoiste doświadczenie – buduję kompozycję, dobieram kolorystykę, eksperymentuję z nasyceniem barwy. W efekcie tej podróży powstaje otwarta praca abstrakcyjna, składająca się z mieszanki mnóstwa detali, pozbawionych jednego dominującego elementu, w której odnaleźć można horyzont i głębię, gdzie nie można jednak zdefiniować początku ani końca. Pierwsza praca z serii emanowała żywym kolorem i wyrazistą fakturą, kojarzyła się z widzianymi z oddali dachami domów w fawelach Rio de Janeiro – taki też nosiła tytuł: RdJ. W kolejnych pracach efekt trójwymiarowości uzyskiwałam już samym kolorem, w części z nich dużo bardziej stonowanym.